星期六, 8月 16, 2008

向 "潮菜" 朝拜

最近好多人都拜 "蔡瀾" 的飲食節目所賜, 四處去試節目中介紹的名菜, 我地都唔例外, 今晚 媽媽, KK 和我一齊去左 九龍城 城南道 的 "創發潮州飯店" 食 "潮州菜"

我地一坐低侍應便奉上前菜兩碟 (菜普 及 不知名的魚), 仲有每人兩小杯的功夫茶, 之後我地叫左:

1) 方魚蘭度 (方魚炒芥蘭遠) 方魚味香, 芥蘭遠夠幼嫩
2) 蒜子炆門鱔, 味道好好 (但略咸), 門鱔鮮甜但多 "幼骨"
3) 潮州豬腳凍, 製法繁複, 口感嫩滑 (似啫喱), 味道唔太濃郁
4) 糯米大腸 (蒸), 用的不是一般 "腸衣" (薄的), 而係用大腸腸衣 (厚好多, 又大陣豬大腸味), 麻麻地
5) 脆炸豆腐, 外脆內滑但 "唔散", 不過唔夠 "豆味", 一定要點 "九菜 + 鹽水" 才好食
6) 福果潮式甜芋泥 (甜品), 白果夠大粒, 口感好, 芋泥太甜, 但加入了芝麻, 好香好味 (由於太甜, 食得唔多)

飯後每人再有兩杯 "功夫茶" 消滯, 侍應的服務十分殷勤, 經常主動加水, 又問候 "食物夠唔夠"? "食物來齊未"? 等等, 值得一讚! (大酒樓都未有o甘的服務水準, 而且仲要加一添)



















3 則留言:

匿名 說...

Mac,拜蔡先生介绍,我們懷着好奇心試試,碟頭份量以價錢衡量,稍嫌少,味道一般。
我同意你的稱讚______此處員工能殷勤招待,给顧客有良好的感覺呢!

匿名 說...

其實整體表現都唔錯, 下次約多d人去食, 試多d款式, 好期待食煎蘿蔔丸, 隔離枱勁讚好味, 下次一定要試。

匿名 說...

好呀!! 我最愛食食食......記得叫埋我的 "鐵膽" (亨亨 B) 呀!