星期日, 8月 17, 2008

嚇左一跳, 心都離埋!

小妹在浸大修讀的 "專業職場英語証書" 共有 6 個學科 (要 "集齊 6 個印花 (獨立學科証書)", 才可換 "綜合証書" 一張), 早知在 8 月 16 日學校會寄出上一學科的考試成績, 在考試當日, 預計該會 "合格" 的 (縱使唔高分)

尋日中午不斷打量樓下信箱, 只收到 "垃圾信" 件 (借貸推廣信), 好失望! 晚上爸爸有飯局夜歸 (我早已瞓了), 誰知當我半夜出廳碰見佢時 (佢在睇足球), 佢指向桌面: 似乎你叫我幫你密切留意的信, 已到了, 你睇!

我立即開心的睇, 真的...........信到了! 快 D 拆開睇成績先 (好掛住 KK 的 Lucky Hand 去甩成績呢), 嗄...............點解會o甘架????????????? 張獨立學科証書唔同左樣的?? 唔通我 "唔合格"?? 立即揾返之前另一獨立學科証書去比較o下先, 攪什麼呀??? (我唔想重讀啊!)

啊!! 好彩........原來係浸會大學的獨立學科証書轉左 "樣貌" 咋! (多左一 D 中文字眼, 由 "打直" 轉成 "打橫", 顏色亦唔同左), 成績係 "滿意" (合格的), 下圖 (左) 係新証書, (右) 係舊証書, 轉變都幾大架!! 嚇得我半夜 "個心都離埋" 啊! (仲欠而家修讀果科咋, 就儲滿 6 個印花了, 加油啊!)

2 則留言:

匿名 說...

仲差一科, 就可以儲夠6科, 到時又要慶祝下先, 加油呀。

匿名 說...

四週圍多謝晒!