星期一, 8月 18, 2008

上湯銀針粉 + 美味水餃

尋日的 "街頭素小食" 班教左兩款食物, 包括: 上湯銀針粉 及 美味水餃

銀針粉的 "上湯" 製作需時, 而 "銀針粉" 卻唔係好難整的 (我地全班同學合力將粉團 "磋" 成銀針粉, 因此大小不一), 上湯味道濃郁, 但銀針粉口感卻 "唔好" ("好林" 無口感又無味的一條條粉團), no good (唔好) 呀!










之後幾位同學在老師的指導下, 炒製好水餃的餡料, 導師將餡料及水餃皮分配比各同學, 每位同學可自己 "包 及 煮" 6 隻水餃, 導師仲教左我地 3 款包餃的手法添! 包括: 護士帽 (下圖左的左方), 金元寶 (下圖左的上方) 及 廣東水餃款 (下圖左的右方), 我都包得唔錯呀! (幾靚喎)

水餃味道幾好, 而且餡料有咬口, 由於回家路遠, 因此唔敢用特製上湯浸住它, 怕它浸爛, 只用麻油將它潤滑, 避免互相黏著咋!

5 則留言:

匿名 說...

試食左之後, 阿媽有乜嘢食評呀, 咁下一堂又會整乜呀?

匿名 說...

kk,Mac做水餃外形很美觀,餡的用料和味道真的不錯!
若有機會你一定要嚐試,否則是你的損失呢!唔!好好味!可惜有人毋得食!嘻嘻!

匿名 說...

我一聲話要食, 就即刻有得食啦, 你引唔到我架。 仲有下次我地包餃子, 一定會預埋你一齊包, 但唔煮比你食, 哈哈。

匿名 說...

mug 老婦同 KK 兩個o甘攪笑的?

下一堂係 "七彩炒銀針粉" + "葡汁腐皮卷" (又係 "難食"的銀針粉呀!!!)

匿名 說...

老婦冇牙, 最啱食七彩炒銀針粉啦, 一定要請佢食呀, 哈哈。