星期五, 8月 22, 2008

我家有個 "維園阿伯"

"維園阿伯" 每逢有 "論壇" 就會出現, 而且 "口水多過茶" 的持有 "反對" 意見 (凡事必反), 最近我的家因為電視台轉播 "奧運" 的關係, 就出現了 "維園阿伯" 啦!

眾所週知, 無線電視最愛轉播奧運項目途中, 加插自己電台的劇集, 將奧運項目 "腰斬" 至一截截, 令人睇得唔流暢, 知道開頭卻唔知結果, 激死人啦!

至於亞視雖然經常標榜自己有幾個奧運頻道, 卻經常轉換頻道轉播, 令人睇睇o下 A 項目, 一陣又轉去了 B 項目, 然後再去 C, 根本 "從不知" A, B 的結果?

"維園阿伯" 出現左好多佳句, 就如:

1) 電視正在播乒乓球女子單打 (中國的王楠 對 香港的帖阿娜), 轉眼卻播出女子標槍, 然後又播出女子 200 米短跑, 一心想睇乒乓球的 "維園阿伯" 說: (手拿住電視遙控不斷的 "轉台") 有無攪錯呀! 播來播去都唔轉返去乒乓球賽, 咦...........播中國女排 (又轉台), 個個台都係?? o甘即係唔駛轉台啦! (面露無奈表情)

2) 當轉播中國女排對巴西時, "維園阿伯"又話: 唔駛怕, 我地可以瞓一陣先!! 按照 "慣例", 中國隊會先輸兩局, 之後才會 (被迫得) 力追架!"

3) 評述說: 哪....E 個就係巴西的 "冷面殺手", 佢打波時好冷靜, 唔笑架!", 此時我家的 "維園阿伯" 說: o甘我地 (中國) 揾返個 "笑面殺手" 去迎戰囉! (揾個打波時會笑的球員)

想必 "維園阿伯" 小時候係一個 "駁咀駁舌" 的小頑童呢!

沒有留言: