星期六, 8月 23, 2008

風球後週六尋食記 (上)

本週中期已打算今日和 KK 帶媽媽四圍尋食的 (去港島區), 無奈昨日打風, 今日的天氣亦不穩定, 所以改變計劃, 一於在新界區尋食啦! 大家跟住o黎, Let's Go........

早上 11:00 我地先到沙田區 "感受" 一下 "奧運馬術賽" 的氣氛, 因為我地 "深入" 了沙田帝都酒店 的 "帝玉庭" 飲茶, 當我地在 "一田百貨" 的時候, 附近的警察及保安, 明顯的比平日加強了好多, 就連 "輯毒犬" 都出動埋, 嚇得媽媽在 天橋中 想後退 而 唔敢前進 (佢以為要有 "奧運的証件" 才可通過)

終於衝過了 "重重保安" 抵達了酒樓, 酒樓裝修幾華麗 (水晶燈), 擺設幾優雅 (桌上鮮花), 環境又清靜, 坐得幾舒服 (桌和桌之間有足夠距離), 食物 OK, 價錢一般 (屬合理水平), 我仲在此學懂了 "摺餐巾" 添! (下圖右: 係我睇住侍應的摺法去學習的成果, 飲茶有野學, 賺左!! 我覺得有 d 似雪梨歌劇院)

之後我地逛左一陣 "玩具反斗城" 同埋 "荷花" (睇野比我地的寶貝亨亨), 然後肚仔又打鼓啦!

下午 1:00 去左 Pizza Hut 食 pizza, 由於戰鬥力有限 (和上一餐相距不遠), 所以我地叫左一客 set lunch (迷你千島海鮮批) 同埋 三文魚鮮果沙律 (好大份呀!), 兩款都好好味, 我仲由頭帶到尾添!
我地今日的行程仲未完架, 不過由於篇幅眾多, 明日再續呀!!!

2 則留言:

匿名 說...

很好的節目啊, 帝玉庭坐得舒服, 環境優美, 食物質數亦不錯, 不過有點誇張的是1:00pm我地又食第二餐, 三文魚鮮果沙律好好味呀, 當我食沙律時候又想起你在棷林閣食的美式三文魚沙律, 你仲記得嗎, 好好笑呀。

匿名 說...

我梗記得棷林閣食的美式三文魚沙律, 好難食架, 不過 Pizza Hut 的三文魚鮮果沙律真係 "值得推介" 呀!

帝玉庭真係坐得好舒服, 而且侍應服務很好, 不過由於侍應的比例太多, 茶客不多不少感到 "經常被注視", 有少許 "唔自在" 呢! 哈哈......