星期三, 8月 20, 2008

大智若愚 ── 「阿忘」

我自小做事認真, 尤其 "重承諾", 倘若你辦不到而隨便承諾我的話, 我會十分 "勞氣" 的!

最近發現新課程的返學時間和以往的唔同, 唔係 "逢星期幾" 返學, 而係每月指定的某幾日 (可能係根據導師的檔期, 又或者課室編排而定), 有時會係連續幾日 (如星期五晚上, 星期六午、晚 及 星期日的早午晚 也要上課), 課程都幾緊密架!

因此而家 "頭痕" 緊點樣 記住返學的日子好呢? 雖然我有筆記簿但....我無習慣每天睇它, 恐怕會唔記得上課, 又怕和其他約會的編排 "撞期" (如: 睇舞台劇等等)

有時候發現人越大, 行程越多, 就越會 "緊張" (因為怕忘記了約會), 有時甚至攪到自己有點 "神經質" 呢! 總之 "盡人事", 一切隨緣啦, 我又唔係聖人, 唔記得都無辦法的。(唔想有太多負擔在肩膀上)

放假之時, 輕鬆下來, 做一做 "阿忘" (忘記了) 都唔錯架! 正如廣告話齋:「輕鬆 D 啦....香港人」

2 則留言:

匿名 說...

要習慣一下每朝看看記事薄啦, 要否送本給你?

匿名 說...

我有記事簿啦, 該係每晚臨瞓前要睇, 因為要 "執書包" 返學呢