星期日, 8月 17, 2008

開心而充實的 "大忙人"

記得在本網誌內的 "轉捩點" 一文 (寫於 星期一, 七月 07, 2008), 內裏寫著我有一個新目標, 當時還未能確認公佈, 因為要等對方回覆, 今日 "佢" 終於 "承認" 左我的身份啦! 真係好開心! "佢" 係邊個?????

"佢" 就係 HKU Space (香港大學專業進修學院) 同埋 The University of Hull (赫爾大學 - 位於英國), 佢地收左我成為 BSc (Hons) Accounting (會計榮譽理學士) 的學生

信件中仲好認真架! 有:
1) 香港大學專業進修學院 的 取錄通知書
2) 赫爾大學 的 取錄通知書
3) 迎新介紹日 及 課程註冊 時間表
4) 學科報名表
5) 學科上課時間表 (我睇過課程時間, 幾乎逢 五, 六, 日都 full 晒, 某 D 又要返星期二, 三, 好忙啊!)
6) 書單 (for 買書用)

睇來 9 月開始, 我將會係一個 "開心而充實的大忙人" 啊! 只要咬緊牙關撐兩年, 我既可實現童年夢想 (成為大學生, 戴四方帽影畢業相), 又係一條好漢啦 (人生的路途上多一點 "選擇權", 尤其是事業上)!

你地會支持我o架呵?? (不過正煩惱緊 "星期五的拉丁舞" 課, 可能上唔到了! 唔知道我的舞伴點算好呢?)

5 則留言:

Unknown 說...

恭喜!!!
幾時約一大班人為你慶祝一下,
加油呀!大忙人;好高興你能找到開心,
充實自己!

匿名 說...

多謝你的鼓勵啊!

幾時慶祝都得啦, 怕你爹爹忙吧!

希望幾年後帶同你出席我的畢業禮, 我地一齊影相啊! 到時姑姐比頂 (四方帽) 你戴呀, 亨 B, 我地錫晒你

匿名 說...

恭喜你! 俾心機呀, 兩年好快過的, 我地支持你。

匿名 說...

恭喜你,兩年時間眨眼便過,期待那天的來臨,加把勁!全冢支持你!

匿名 說...

學舅父話齋:「四週圍多謝晒!」