星期一, 8月 18, 2008

意國下午茶

尋日同 KK, 黑俠王子等人下午逛沙田, 新城市廣場內的商舖 "大執位" (變左好多啊!) 最後我地去左 City Super 樓下的 Tutto 意大利餐廳 high tea, 貪其夠優閒, 坐得舒適一點

由於正值 "午餐" 及 "下午茶" 的交替時間, 於是我地兩個餐牌都睇, 比較一下食物及價格

最後 KK 和我叫左一客 "意式二人拼盤" ($108), 包餐飲凍檸檬茶兩杯, 而黑俠王子就叫左一客 "芝士雞肉火腿意粉" ($58), 跟餐飲凍咖啡一杯

"意式二人拼盤" 食品包括: 意式什菌批薩卷, 香煎脆蝦, 意大利麵包條, 碳燒肉腸, 意式肉醬焗薯仔, 是日甜品

(驟眼睇 "餐牌" 以為有好多款, 原來份量得o甘少, 絕對唔夠我 和 KK 兩個 "大胃王" 攝牙縫), 其中香煎脆蝦看似幾大隻, 但一反轉它, 原來係 "炸粉大而蝦小", 幾揾笨!








E 餐下午茶絕對唔便宜, 不過就好有 "優閒" Feel, 侍應服務又好, 絕對係良朋共聚閒談的好地方!

3 則留言:

匿名 說...

坐就真係幾舒服嘅, 不過食物份量實在太少, 價錢亦實在太貴, 好唔抵食, 試左一次都唔會再食, 好貴呀~~~~~

匿名 說...

好彩有人 "請我食" 咋, 否則勁肉赤呀!

匿名 說...

係呀, 多謝晒"佢", 好彩佢遲到咋, 下次再屈佢先。