星期日, 8月 24, 2008

風球後週六尋食記 (下)

我地三人臨時決定 "出征九龍" (尋食), 因為天氣晴朗, 無謂辜負上天一番心意啊!

首先到旺角先逛一逛, 然後行落 深水埗, 下午 4:00 去左蔡瀾介紹 而 本身又出名的 "維記牛肉麵", 我地分別叫左 "牛肉麵" 同 "豬潤麵" (由於太肚餓及唔夠冷氣太熱, 忘了影相)

再行去西九龍廣場購物 (尋晚的 "宵夜"), 下午 5:00 才再到出名的 "松記糖水" 食甜品, 我地叫左: "幻彩明珠" (大粉圓, 小粉圓, 黑珍珠, 涼粉, 西瓜, 蜜瓜, 哈蜜瓜, 奇異果, 芒果汁) , "哈囉" (大西米, 小粉圓, 黑珍珠, 芒果汁, 雜豆, 涼粉), 同埋 兩杯 "西瓜滑冰" (好消暑解渴啊!) 甜品好好味, 好滿足啊!
由於飽飽地, 我地稍稍休息才再戰鬥, 大家一齊睇 "奧運", 嘩!!!! 好緊張啊...........

晚上 10:00 了, 我地才開始 "富貴宵夜", 分別有: 1) 電視廣告中的 "罐頭鮑魚" 做刺身, 2) 用微波爐翻熱 (即食) 的冬菇炆海蔘, 3) 黑俠王子買來的 "酸薑皮蛋酥"
















罐頭鮑魚 (一罐 4 隻) 有口感但無味道, 全靠日本芥辣才能喚起味蕾, 即食的冬菇炆海蔘雖然方便煮食 (只係翻熱), 但冬菇味只稍香 (只限嗅), 汁液好淡味, 幸好冬菇及海蔘也頗有口感 (唔係一叮即爛), 酸薑皮蛋酥 "超大隻", 食完真係 "飽到冚", 尋日的美食配額 (quota) 幾乎超額啊!

3 則留言:

匿名 說...

今日食得好滯啊, 本來對宵夜有點期望的, 點知, 唉! 好失望呀, 又硬又冇味, 真係好搵笨, 不過唔食過又點知呢? 多謝mac mac花費請我地一齊品嚐的富貴宵夜。

匿名 說...

[富貴夜宵]並不是人人消費得起!
估勿論食味教人失望,但都衷心感謝''請客''的人兒呢.
謝謝!盼望[富貴夜宵]陸續有來!我開始刷淨棚牙呢!

匿名 說...

哈哈.....雖然那富貴宵夜麻麻地!

但係大家抱住熱烈的渴望去食時, 真係好開心呀!! o甘就已經抵返啦!