星期二, 8月 26, 2008

KK 被騙了!!

最近天氣酷熱, 我家最愛在晚飯後食 "消暑甜品", 美味的紅豆雪條, 啱晒熱愛 "紅豆" 的媽媽, 經常食開 "牛奶公司" 的 "紅豆樂" 被媽媽評為 "紅豆既爛又細粒, 無口感, 而且好甜"

某次爸爸行經超市, 買左一款我地未食過的紅豆雪條 (因為減價), 點知........居然 "執到寶" 喎! 紅豆大粒又有口感, 而且味道唔太甜, 好味呀!

上次同 KK 行超市, 我就將此款雪條介紹比佢啦, 滿心歡喜的拿下一盒 "紅豆霸" 落購物車, 點知....................

今晚回家後, 媽媽話爸爸今日見特價, 又買左紅豆雪條, 仲攞出來引誘我, 這時我才知, 原來我記錯左牌子, 講錯比 KK 知, 好味的該是 "雀巢出品" 的 "紅豆主義" 呀!!
KK 被騙了! 還要哽下一整盒 "紅豆霸" 呢, Sorry 啊! (我唔係有心架)

2 則留言:

匿名 說...

唔怪知得, 我食個陣都覺得不是你們形容得咁好味啫, 原來又比人呃左, 下次記得買返盒正版嘅比我食先好呀。

匿名 說...

無問題, sorry 呀!