星期三, 8月 27, 2008

那位 《老馮》

E 兩日被某些事影響了心情 (少少影響), 就係有些人自己想去做某些事, 然後硬拉你落水, 用你的名義 "一齊" 向其他人硬銷 (被人利用了, 心情固然麻麻地)

點知佢仲要 "慌死蝕底" 的快速向其他人宣揚 「佢已經為大家爭取了什麼......」, 然後最最 "精景" 的係最後的一句 「Big Mac 會安排架啦!!」 (完全被擺上桌囉!)

噢......天呀! 又唔係我想攪又或者去你講的聚會, 係你自己一廂情願吧! 為何拉我下水? 還要我去安排呢? 我切切實實感受到 《功就你領, 野就係人地做, 人地揹》的心態!!

只感到有一點 「大石擲死蟹」 的無奈感覺, 喘不過氣來!

唯有勸自己, 總之「做事最緊要對得住天地良心, 別人愛耍什麼手段, 由佢吧! 善有善報, 日久見人心!」

3 則留言:

匿名 說...

好蚊憎啊, 不過世界上真係有類人架, 總之做好自己嘢, 盡量都唔好理佢咁多, 免得比佢激親, 知冇。

匿名 說...

Mac,這個(老馮)你就當作不存在好了.
世上(老馮)多的是,我想(老馮)一定會自食其果!只是還未到時候而已.
請你釋懷吧!勿將(老馮的乞人憎)加諸在自己身上增加壓力.

匿名 說...

老婦:

我明白此道理的, 不過 "知易行難", 心情或多或少有一點點影響, 也許我還 "後生" 吧! 因此心中少不免總有團火。

日後退休時就可以 "下晒火" 了 (睇化晒 同埋 無欲無求的時候)。