星期日, 8月 24, 2008

亨仔的禮物

尋日我地除左飲飲食食之外, 仲不忘為我地的寶貝亨亨搜購所需物品, 首先我地買左 E 樣野, 咦.........係 mug 野 o黎架呢??











啊.........原來係 "小朋友專用的筷子 (右手用)", 其實它的原理等於 "夾仔" o甘, 不過特別設計的 "圈圈" 可以 套住手指仔, 等佢地學用力 "揸筷子", 雖然而家比兩歲唔夠的亨亨略嫌早 D, 不過鬼叫 "它" 好得意, 而我地又心急咩!!

我地又點會o甘殘忍, 只要求亨亨學習, 唔比 D 動力佢呀?? 於是我地又買左 "BB 仔專用的軟糖" 同埋 "大架又紅卜卜的玩具車車" 呢!









亨亨, 你睇我地幾錫你!!

3 則留言:

匿名 說...

亨亨好幸福呀, 有咁多人鍚佢, 好彩佢都好鍚我地, 成日不停咁叫我地"姑姐", 同佢玩個陣, 佢又笑到嘻嘻哈哈, 真係大人細路都咁開心, 有左佢之後, 真係對住佢才可以有忘憂的笑容啊。

匿名 說...

亨亨這小子太幸福了,得到姑姐的痛錫,真教人妒忌呢!

匿名 說...

我最愛佢成日 "姑姐....姑姐...." o甘叫, 扮晒 friend o甘, 好攪笑啊!