星期六, 8月 30, 2008

回到少女的情懷

尋日早上, 在睇完中醫之後去食早餐, 途中忽視想起了一首歌, 心中在哼著, 是什麼歌呢?? 一時間想唔起歌名, 只記得它係 "中學時" 聽收音機 某廣播劇 的主題曲

當時我地成日瞞著媽媽, 晚上開著收音機聽廣播劇 (因為媽媽擔心我地夜瞓, 無精神返學), 果時的廣播劇真的風摩我地年青一族架, 唔收聽又點和同學有話題喎! 而且那種 "偷" (聽) 的刺激又令我地更感興奮呢!

講左o甘耐, 究竟係什麼歌呢?

原來係由 彭羚 主唱的 "未完的小說" - 商業二台叱吒 903蘭西夫人劇場《戀愛 1/2》主題曲, 我仲想起了第一套收聽廣播劇係 "初戀無限次", 唔知道差唔多年紀的你, 對 E 兩套劇有無印象呢? 好想再重溫啊 !

一瞬間, 情懷又回到少女時期, 哈哈............計我話, 多 D 懷緬 "小時候", 就會 "後生無限次" 啦!!

沒有留言: