星期四, 8月 28, 2008

愛不分界

想像一下嬰兒、小孩的眼中, 係無性別、老嫩、靚唔靚之分, 只要佢地感覺你友善親切, 就喜歡 "黐" 你了! 有時候, 佢地在街上認識到新朋友仔 (別的嬰兒、小孩), 最愛說 hi, bye bye 及 飛吻添!

當嬰兒、小孩心情好 (熱情起來) 的時候, 有時會錫其他人的面珠, 和別人擁抱 及 揮手, 完全無分性別, 那時候, 人和人之間原來係無 "隔膜" 架, 只要一個擁抱, 一個吻 就能夠溝通起來 (表示友好)。 其實從何時開始人和人之間變得冷漠無情呢?

某日和朋友談起 "同性戀" 的話題

朋友 A: 時下的同性戀多的是, 尤其在少女 (青少年) 當中, 好似有明顯的增長, 街上見到唔少呀!

朋友 B: 係啦! 某君的表哥和表姐也是 同性戀 的, 好似好普遍o甘, 也許現代人的思想開放了, 容易接受同性戀, 我都可以接受別人係同性戀, 但係...........如果係我的子女, 又好似 "個心會唔舒服" 喎!

朋友 A: 其實我覺得 「人人天生都係 "雙性戀" 的 (無分性別的向人人表示友好), 只不過睇後天的培養, 同埋靜待 合適的時間 出現 合適的人, 這時才會知 "那有緣人" 係雄還是雌!」

E 一個 "天生雙性戀" 論完全破壞了 「同性相距, 異性相吸」的定理, 不過我卻響往嬰兒、小孩那種人人平等, 無分你我的純真行為 (好耐都無 "扭" 過父母的擁抱了)。

『真愛 ── 不應該分界嗎?』

沒有留言: