星期四, 8月 14, 2008

"阿蟬" 來我家

"阿嬋" 即係 "阿嬸" (好似因為 "潮州話" 的關係), 用作形容中年女性, 又或者阿叔的妻子的, 但係.................

今日晚飯時, 突然地廚房傳來 "吱...........吱............" (彷似強烈水聲)

爸爸問: mug 你地開左洗衣機嗎? (當時我地剛剛安裝好 "新洗衣機", 但打算晚飯後才設 "下水禮" (洗第一轉衫))

媽媽和我 (互相對望): 無啊!

三人同時: o甘那是什麼聲呀?

我放下碗筷, 走去廚房探頭一望, 巨聲由遠至近, 心中不寒而慄 (唔係o甘 "猛" 呀......今日係農曆七月十四喎!) 突然...........一隻 UFO (不明飛行物體) 衝著我而來, 我驚叫一聲: 嘩..........(音高八度的), 並轉身而逃, 原來"阿蟬" 來我家 (仲要好大隻添!)
唔知佢係唔係想學 "新洗衣機" 點用呢? 還是係爺爺, 婆婆 或者 阿姨回來陽間探我地呢?

1 則留言:

匿名 說...

Mac,昨晚蟬撲光管飛舞時所發的聲音,清脆而響亮,像替我歡呼:[好了!好了!有新的洗衣機用了!]亞''嬋''以後再不用操勞了!嘻嘻哈哈......