星期一, 8月 11, 2008

令人期待的 "碗仔翅"

尋日係第二堂的街頭素小食課, 教左三樣食物, 其中兩款均由老師教授示範, 同學只 "取成果" 來食, 同學只得 "自己煎咸薄餐" (不過粉漿亦係老師調教的), 我地教左以下三款食物:

1) 街頭碗仔翅 (我覺得幾好味, 工序亦唔少, 也許日後我會在家整的, 但一定唔會 "落芫茜")
2) 脆炸蕃薯 (炸漿好厚, 而蕃薯好薄, 幾熱氣, 蕃薯亦唔甜, 日後唔會再整, 炸野用好多油呢!)
3) 咸薄餐 (味道一般, 而且回到家時, 薄餐已經又濕又凍, 麻麻地好食, 最唔好食係因為 "落左芫茜")

2 則留言:

匿名 說...

Mac,三份小食,我較喜欢素翅,口感不錯,更難得是小食背後的''心意'',我完全感受到,倍覺[心甜]呢!
Mac,I love you!

匿名 說...

嘻嘻.........見笑了!