星期四, 8月 14, 2008

我的奧運夢

奧運的運動健將, 爭勝勝利之後, 便火速踏上頒獎台, 接受加冕及祝賀, 而且仲會奏起 "國歌" 及被世界各地的媒體轉播現場實況

可能我最近睇得 "太多奧運頒獎儀式", 尋晚竟然發起 "奧運夢" 來, 夢境係o甘的:

我係一個離鄉別井的奧運選手, 不知在那一個項目中取得冠軍 (又唔知點解媒體上無報導喎), 之後回港歸家, 還特登叫晒 哥哥 及 KK 一家人在家中集合 (飯局), 在飯桌上我才在背包中取出 "奧運獎牌" 公佈自己取得勝利, 結果人人也恭賀我, 還 "輪流" 捉摸及親吻獎牌呢!

夢境真係超攪笑, 瞓醒起身得啖笑!! 也許我為中國隊在多項賽事中取得勝利而驕傲, 亦太掛念一家人齊整晚飯的時光啊!

沒有留言: