星期三, 8月 13, 2008

旺角私房菜

尋晚同朋友買完野, 一齊去食旺角雅蘭商場附近的 "魚米之尊" 私房菜, $127 / 位 (包特式飲品一杯 及 一般飲品無限杯), 我地共食左 16 碟美食, 另加飲品兩杯, 除開每款也只係 $7 咋!

E 度的特色係事前無 "餐牌" 睇的, 你唔知會有什麼餸食, 而且因為口碑都 OK, 所以要早 D 訂位啊! (今晚去到餐廳, 門口貼上: "是日私房菜預約已客滿", 令一眾尋食的食客卻步 (無預訂的))

今晚的菜式有:
1) 雙色素魚生 (唔似魚生味, 不過配日本芥辣一齊食, 唔錯)
2) 爽滑魚皮 (幾好食, 好香麻油味, 唔鯹, 不過魚鱗刮唔淨)
3) 八爪魚刺身 (爽滑, 夠新鮮, 配日本芥辣一齊食, 唔錯)
4) 蕃茄仔 配 梅子粉 (配左梅子粉的蕃茄仔, 別有一番韻味)
5) 墨魚丸 配 星星魚蛋 (一般, 唔特別)
6) 西芹炒素牛肉 (素牛肉的口感好得意, 唔錯, 略咸)
7) 煎蝦碌 (D 醬汁好惹味, 蝦幾大隻)
8) 海鮮湯 (好驚喜, 因為好大煲, 而且仲好鮮甜添! 材料有: 支竹、蘿蔔、花蟹及花甲, 好好味)
9) 辣椒蒸魚鮫 (好惹味及滑)
10) 芝士燴玉子豆腐 (咸左少少, 芝士味超香)
11) 多士 配 甜咖哩汁 (幾得意喎)
12) 蒜茸蒸青口 (幾新鮮, 味道 OK)
13) 啫啫一桶雞 (醬汁好濃, 亦好咸)
14) 鮑菇扒小棠菜 (幾好味, 亦係我地的最愛 "因為多菜")
15) 肉醬蒸陳村粉 (幾好味, 可惜我地已經飽了一大截)
16) 甜品桂花紅豆糕 (唔太甜, 好香桂花味, 我鍾意啊!)





























5 則留言:

匿名 說...

今次依d餸都唔錯喎, 好似有好多款, 你就好又有得食, , 等我快d唸個藉口同你慶祝, 屈你請我食先。

匿名 說...

看圖片真有點衝動想試試,不知味道如何?找個機會大快朵頤呢!
kk,Do you agree?

匿名 說...

"想食" 又何需想借口屈我呀!!
只要大家時間合的話, 一齊再去食又何妨?

老婦, E 間野你試過的 (我的兩圍畢業宴), 你記得嗎?

Unknown 說...

是否上次嗰間?仲要不要訂位?

匿名 說...

係, 要訂位架, 早2-3日穩陣 d, 好耐無見你啦 henry, 最近好嗎? 工作忙嗎?