星期六, 7月 26, 2008

提早贈慶

今日係一個好開心的 "大日子" 啊! 因為我地早在兩個月之前已經預訂了 "東涌諾富特酒店的 Essense 餐廳 International Buffet (國際美食自助餐), 一早已經聞說 E 度的自助餐 "幾抵" ($178 +10%) 但款式唔多, 因此並無抱好大的期望前來

其實今次係為左預早慶祝 KK 明日的生日, 還為佢請了 "特別嘉賓" (我爸爸), 因為爸爸一向只食廣東菜 (都幾咀刁架), 所以估唔到佢肯前來, 令我地 "喜出望外" 啊!

由於食物質素不太吸引, 加上下午天氣炎熱, 令我地胃口大減, (為食) 作戰能力當然隨之下降, 大約只係 "掃左" 10 碟食物咋, 幸好晚餐費用唔算貴, 所以才無蝕咋! (我食左 4 隻生蠔呀!!!!)

最後在此預祝 KK 生日快樂, 心想事成!!

** 今之尋食最攪笑的 "餘興節目" 係.......... 自助餐的取食物檯上有好多唔同款式的生果作擺設點綴, 不過唔少食客也將生果取回坐位食, 如: 蘋果, 芒果等, 最後.............我地竟見一位男食客取了 "原個蜜瓜" 及 "原個菠蘿" 回坐位, 好矚目兼勁攪笑!!!


1 則留言:

匿名 說...

個晚食物雖然只屬一般, 但能夠與一家人一起渡過, 真的很開心好滿足, 多謝你地為我慶祝.
今年生日已為人妻, 仍可以與我的至愛一起慶祝, 我會好好的珍惜, 多謝晒你地.