星期日, 7月 27, 2008

美麗的誤會

尋晚一家人去左食自助晚餐, 其中一次我和爸爸一齊外出取食物, 當時爸爸企在紅色處, 我企在籃色處, 另一位女食客企在綠色處 (紅色 = 咖哩牛腩, 藍色 = 牛油炒薯仔, 綠色 = 荷豆炒肉片)
*******************************************************
我: 爸爸, 這是 "牛油炒薯仔", 你也啱食的, 你要唔要一 D 呀? (當時我正在取食物到自己的碟上)

爸爸: 唔要了, 我一陣自取便可 (他正在挑選緊 "心水牛腩")

我: (走到綠色處取另一款食物, 同時女食客走到藍色處站立, 但對咖哩牛腩虎視眈眈)

爸爸: (剛忙完取 咖哩牛腩 到自己碟上, 並 "筆好" 了一匙, 轉向女食客) 你要唔要一 D?

女食客: (感到愕然) 嗄............我自己取就得了

爸爸: 唔緊要, 要少少啦! (我為佢的 "風度翩翩"感到自豪, 但又奇怪 "食自助餐" 也o甘好的照顧別人, 唔通果位姐姐好靚女?)

女食客: (遞上自己的碟子比爸爸, 爸爸將食物放到她的碟子上) 謝謝你!!
****************************************************

回到座位上, 我趁人齊, 想讚揚爸爸的風度 (表揚一下佢, 令佢繼續努力), 便向家人道出剛才的事件, 大家聽到後立即盛讚爸爸, 以示鼓勵

此時, 爸爸尷尬而誠實的說: 其實我以為那位女食客係 "阿女" (我) 來的, 因為佢剛叫我食 "牛油炒薯仔", 我下意識以為佢還在我旁邊, 便問佢食唔食咖哩牛腩, 點知...............佢走開了, 換來了另一位女食客, 我好面慒兼難落台, 唯有硬住頭皮 "筆食物" 比那女食客吧!!

大家聽後不禁為此 "美麗的誤會" 抱腹大笑, 同時也為那 "錯有錯著" 的風度事件而自豪, 我家的爸爸最有風度, 是男生的榜樣啊! 爸爸, 努力啊!!!! (多謝你帶比我地的 "餘興節目", 令我地增添了歡樂)

3 則留言:

匿名 說...

睇到依篇文章, 一路睇就一路笑, 真的忍唔住,好好笑呀, 阿爸佢自己講番出黎個陣, 充滿父愛的道出, 個樣一臉尷尬的樣子, 真的好好笑呀.

匿名 說...

Mac,這位[稀客]除了令[寿星女]開心之外;而對另一位[寵兒]更感窩心____因得到殷勤的照顧,可惜''誤會''落在他人身上。

匿名 說...

Mac,千不可[吃不到葡萄]是酸的,叻公主就讓它保持美麗的誤會......