星期二, 7月 29, 2008

容不下我

上星期四開始, 鼻敏感又嚴重發作, 今次就連 "聲音也沙啞" (細菌感染), 整個鼻竇及咽喉也在內腫起來 (在外面睇, 左右鼻翼也看似大左一個 "碼"), 睇左西醫, 食左兩日藥, 也不見得好好多。

中醫也診治過, 說是 "外感風熱", 當然我唔會中、西藥夾雜住服用啦!

星期日新界大部份地區, 在短短一小時內, 受颱風 "鳳凰" 的影響, 上午熱死人, 下午一瞬間風起雲湧, 雷電交加、陣風連連、還落雹添! 氣溫溫差相距 10 度呀, 都幾大轉變架。

我的鼻又 "決堤" 了, 再一次氾濫起來, 怎也停止不了住滔滔鼻水。昨日再一次睇西醫, 服食了特效藥, 鼻孔終於 "通" 了一點點, 可以抖氣了, 氣管也鬆返少少, 喉嚨無o甘易癢想咳。

有一次媽媽說:「如果地球無 "空氣污染" 就好了。」
計我話:「如果世上無 "鼻敏感" 同 "氣管敏感" 就好了。」

最近的天氣炎熱, 空氣質素又差 (空氣中的懸浮粒子久久不散), 真的感到 "抖氣困難" 啊! (尤其敏感症發作時, 令氣管收窄), 睇來這個地球也 "容不下我" 了!!

沒有留言: