星期三, 7月 30, 2008

天下無雙

「若要人似我, 除非兩個我」即使就如孖生兄弟、姊妹, 也唔會百分百了解對方心中所想, 因為對方唔係你心目中的一條蟲。更何況係唔同背景出身的人, 如: 朋友、同事、夫妻等

所以 "溝通" 係好重要的, 其次還要有耐性去聆聽, 因為當你 "火遮眼" 時, 什麼也聽不入耳, 只會主觀的去想, 不會客觀的分析。但如果你有耐性去聽別人解釋, 原來...........這一切只出於誤會, 解釋過後, 根本無事發生。

要記住 「天下無雙」啊!!

2 則留言:

匿名 說...

Mac,我好不容易找到一個與你成雙的人兒,(饞嘴貓)似你!你猜是誰?
你常自說對他偏心的!嘻嘻!你估到了!不!就是他!(為食豬)呢!

匿名 說...

那就要多謝我的 "好哥哥" 及 "好嫂嫂" 的通力合作底下, 才有那和我成雙的 "為食豬" 了