星期二, 7月 29, 2008

唔認老餅

每一個年代, 總有一些 "代表" 的東西, 如:當時流行的玩具、運動、音樂、電影等, 當人們一提起該物品、事件, 而有共鳴者, 大多為差不多年紀的人 (差不多年代), 此乃集體回憶。

昨日放工後, 和朋友 M 一齊去參加工聯會的保齡球初班, 一班有大約 20 人 (男女比例為: 17 女 3男), 我地佔用了兩條球道。 由導師講解約 5 分鐘後, 便各人不斷的輪流打保齡。

其實導師對教學並不熱衷, 只講過:「打保齡球前, 要在球道行 4 步, 右腳先起步, 節奏由慢至快, 最後手踭、手腕要申直, 眼望前方中央的箭咀, 把球順推出去便可 (其時手可以 "勾起" 少許發力)」 其餘一切就靠同學自己去領悟了。

打左幾球保齡後, 我向朋友 M 說:「知唔知點解我地打保齡唔叻呀? 因為我地唔屬於果個年代架! 它該屬 "劉德華" 年代的 (即係大約 60 年代), 因為當時流行打保齡, 所以大家也經常去練習, 球技當然有番o甘上下。而我地的年代的年青人, 通常係玩 "踩 roller" 的 (滾軸溜冰)」 (沙田的 "賓士" 當時十分流行)

朋友 M 當然附和我, 因為 "大家一樣唔認係老餅", 哈哈......................

沒有留言: