星期五, 7月 25, 2008

承諾

女生總比男生重視「承諾」, 女生之間的友誼, 往往會因為「承諾被食言」而破壞的。 而男生卻不, 佢地總係好容易明白 (體諒) 別人食言的。 究竟係女生 "心胸窄", 還是男生唔重視承諾呢?

十二星座之中, 究竟邊一個最重視承諾呢? 其實「承諾」是什麼?

「承諾」包含了我對別人所作出的意願 (因為我願意xx, 因此我才承諾你), 它也代表住我地的 "信譽" 和 "信任" (因為承諾曾被兌現, 你才會信任我), 它也是 "責任" 的表徵 (因為我對你許下了承諾, 因此我有責任將它兌現)

你還記得自己曾經許下一個 「最無稽」的承諾嗎?

在我而言, 那就是年幼頑皮, 被母親教訓時, 總會說:「媽.......我下次唔敢了, 我會乖的啦!」 (其實那時只希望逃過被教訓的命運, 胡亂承諾吧! 內容是什麼也唔記得了)

雖然每一次我頑皮時都係這樣講, 但次次也有 「下一次」 被教訓的機會, 嘻嘻..........但我卻有少少開心喎!! 如果媽媽唔係著緊我, 又何需管教我? (心內為著有人愛自己而開心) 而且我想永永遠遠也有 「下一次」 (因為代表媽媽健康長壽, 體力足以教訓我)

「承諾」 說出口雖似虛幻 (好輕), 但內裏卻好重 (意思好重), 因此不要胡亂許下啊!

4 則留言:

匿名 說...

現在還可以夾埋亨亨一齊, 考考媽媽的體力啊!

匿名 說...

係唔係考佢嫲嫲、我媽媽的體力先? 抑或係佢媽媽、我嫂嫂的體力?

匿名 說...

亨亨話:梗係考晒你地成班大人啦, 問你怕未?

匿名 說...

佢爺爺、爹爹同姑姐又點捨得 "教訓" 佢?