星期四, 7月 24, 2008

可愛不可愛

我家的三兄妹, 幼少時也尚算可愛, 而且質素也幾 "平均", 誰也搶不了誰的風頭, 只係當中某 d 特質就 "各有千秋" 了

比如:
哥哥長相似女孩 (人家說: 男生女相的, 大多是 "靚仔" 喎! 你睇 "哥哥張國榮" 就知啦)
姐姐的白晢皮膚 (膚質又幼細), 還有紅紅的小咀, 永遠帶著微笑的面容就最吸引
而我呢...........最煞食的就係一雙又圓, 又大, 又水汪汪的眼睛, 活像一個洋娃娃

由我來形容自己及兄姊, 講真呀.....或多或少也會因為 "關係" 而暗地裡 "加分" 的, 其次我研究過: 只要那人係 "好人" (人品好), 即使真的不美, 也會因佢的善良而加分, 如果那人的 "質地" 唔好, 即使外表多美, 日久也會被減分

所以俗話說: 相由心生囉! 有善心的人, 樣子 (神態) 也差不了去邊架! "人" 總係 "可愛" 及 "不可愛" 的, 視乎佢的個人修養及品德而定

3 則留言:

匿名 說...

Mac,[相由心生]這句話我絕對同意,幸好我的外貌不討人厭!
說真的你們三兄妹長相也不差,請在心靈修練上加油!

匿名 說...

所有小朋友就是這的可愛, 好羨慕亨bb呀。

匿名 說...

大人如果也想 "可愛", 就要多行善, 因為「相由心生」丫嘛!!