星期六, 7月 26, 2008

香軟嫩滑

今日天氣悶熱, 最好就係食凍冰冰的食物去 "降溫", 結果我就食左前兩日整的 「綠茶慕思配豆腐布甸」 蛋糕, 同媽媽一齊分享了半個 6 寸的蛋糕, 我食了 2/3, 媽媽食左 1/3 (以半個蛋糕計)

蛋糕的樣子及顏色配搭都好靚, 比人一種 "安憩和諧" 的感覺, 味道呢.............
1) 綠茶慕思的味道雖淡, 但勝在香軟嫩滑
2) 豆腐布甸的豆腐味濃, 口感軟滑, 但比起慕思 "實" 一點
3) 餅底 (消化餅) 的味道最濃, 蓋過了上面兩種味道
4) 雖然蛋糕不太甜, 但食 2/3 (以半個蛋糕計), 都幾 "漏" 同幾飽肚架! (好彩我無食晏咋)
5) 我始終愛 "焗製" 的蛋糕多一點, 因為 "香口" 及 口感 "實在" 一點
6) 天氣熱時, 食凍餅 (慕思蛋糕) 也唔錯架, 好似食雪糕 o甘

2 則留言:

匿名 說...

Mac,夏日炎炎,這個疍糕颜色配搭使人有涼浸浸的感覺,未食己透心涼呢!
致于味道仍有改善之處,請繼續努力,我仍樂意做饞嘴貓,嘻嘻哈哈!

匿名 說...

ma ma你好幸運可以有機會品嚐美味的綠茶豆腐蛋糕, 味道是其次, 最緊要是mac mac的心意, 請mac mac繼續努力, 整多d好嘢比我地食呀.