星期五, 7月 25, 2008

擺烏龍

尋晚學左 「綠茶慕思配豆腐布甸」 蛋糕, 原本我以為係學整 「綠茶慕思蛋糕」, 再另教我地整 「豆腐布甸」, 點知............原來我擺左個大烏龍呀!

「豆腐布甸」原來係「綠茶慕思蛋糕」的餡來的 (蛋糕心), 哈哈.............. 好攪笑啊!










原來製作的過程唔難, 因為教室一早已經幫你 "量" 好晒材料, 你只需開動打蛋器依次序拌勻材料就成了, 製作時間大約只需 45 分鐘, 然後就等待蛋糕冷凍成形 (因為係凍餅來的)。

返到屋企, 噢!!!!!! 有點 "出水" (溶) 的現象啊, 唯有先雪好它, 留待今天才吃吧!

5 則留言:

匿名 說...

個樣真係好靚, 唔知味道如何呢?

匿名 說...

唔知呀! 我都未食, 哈哈.......希望 good 啦

請相信我, 我真的好想請你食架, 只可惜..你而家唔同住, 所以無得食, 實在太可惜了。

匿名 說...

你咁承肯, 我一定相信你.....至奇。

匿名 說...

你答錯了, 係 "誠懇" 呀!!

因為答錯問題, 所以無得食, oh!!!!!

匿名 說...

係喎, 又寫錯字, 知錯了陳老師。