星期六, 7月 26, 2008

維港景觀

尋日放工, 趁未夠鐘跳舞, 約左朋友 E 去尖東海傍, 佢影相, 我就望住維港景色食晚餐 (好味的麵包)

當時個天都未黑齊, 已經有唔少的霓虹燈招牌亮起來, 雖然很美, 但卻唔環保, 我在欣賞對岸的景色期間, 忽然無聊的在尋找, 想找出往日有幸在 "山頂" 睇煙花的所在地 (去年 10 月1 日在別人的家), 可惜我向來對港島區的方向唔熟悉, 因此都唔知在那裡?

一瞬間, 百般滋味在心頭, 因為勾起了當日的情景及情緒, 記得那是睇煙花之時, 我面對好靚的景觀 及 大屋, 心在想: 假如你是此屋的主人, 面對如此的美景, 夫復何求?

心裏卻在暗叫: 雖然屋很大很美, 又身處高尚地段, 但感覺冰冷空虛 (也許因為感到孤獨), 我寧可在山腳的屋村內, 一家人雖然擠擁, 生活卻過得充實而愉快 (心靈上滿足, 又有同伴和我分享)

維港之內有好幾隻船在漫遊, 之後有一隻幾特別的船在等候泊岸, 在海中飄蕩, 它的外型比較 "中式", 係深啡色船身 + 紅色的船帆, 名叫 "張保仔", 係遊客觀光船, 它還飄啊飄, 飄到我的跟前, 唔影低它實在對唔住自己啊! 好美啊! (我的手機 跟 我的攝影技術 不錯吧!)

4 則留言:

匿名 說...

哈哈,你影得靚過我啊!

匿名 說...

唔係呱!! 多謝你的讚美

如果唔係因為你要在海傍影相, 我也唔會誤打誤撞的 "即興" 影一番啦, 你都要加油, 比心機學呀, 你實得的

匿名 說...

真係有大師級風範喎, 究竟點解你咁叻架, 係邊度學呢.

匿名 說...

Mac,你的佳作很美,其买只要你每日用''心''留意身旁的人和物,不''着意''的捕捉那一刹那的靈感,便有攝人的作品。如從前的(藍天白雲下的聳入雲層的大厦)(彩虹出現)......也教你心花怒放呢!
我企朌你陸續有佳作。加把勁!