星期日, 7月 06, 2008

大食懶

昨日天氣炎熱, 我就外出去睇戲逛街, 雖然已經買左好多飲料 (有雪梨茶, 鮮榨蘋果雪梨汁, 水等等), 可能出入熱騰騰的街道 同埋 冷氣充裕的商場, 終於感到頭痛起來, 連食慾也沒有胃口, 只想睡

睡呀睡......睡呀睡......睡呀睡...... E 兩朝都躲懶 (無同媽咪飲茶, 因為頭太痛了, 想多睡一陣), 今早起身還惹上喉嚨痛添, 攪 mug 鬼呢? (唔通係作病?? 尋日出入冷氣場地而冷親??)

趁今日唔駛返工, 天氣又差 (落大雨), 一於在家中 "食飽就瞓, 瞓飽就食", 無拘無束的 (無壓力的, 因為唔駛擔心 "唔知醒"), 勁開心呀!!

今日晏晝時, 瞓瞓o下竟然覺得 "凍", 仲 "凍醒" 左添, 睇來真的有 "小福" 了 (小病是福), 哈哈!! 偶然做o下 "大食懶" 都唔錯呀!!

4 則留言:

Unknown 說...

那樣懂得享受人生,我很久也沒試過了。

匿名 說...

不如你下次試下甘旬蘋果汁, 好好味架。

仲有天氣忽冷忽熱, 小心保重身體, 記得帶多件外套出街呀。

匿名 說...

對呀, Henry!

我也好耐無試過o甘享受人生了, 好多時因壓力而睡不好。

好呀, 等我下次試一下甘旬蘋果汁先, 就係因為忽冷忽熱, 所以我 "中招" 了, 今日依然不停 "打乞次", 流鼻水呢!!

匿名 說...

Mac,''甘筍蘋果汁''要鮮搾才好,否則果汁放久了,沒益反得害呢!不飲為妙!
天氣忽冷忽熱,容易着凉,打[噴嚏]是個警號,請適當加衣。