星期六, 7月 05, 2008

Hancock 街頭超人

今日同朋友去睇 《Hancock 街頭超人》, 原來套戲都幾好笑 同 幾好睇架!

未作改變前的 "亨哥" (Hancock) 的確 "好乞人憎", 因為佢太過任意妄為, 縱使一切也出於幫人的心, 但卻忽略了大局 及 漠視了別人的感受, 令社會造成莫大的經濟損失, 結果往往因為佢 "插手" 處理更壞。
故事中有兩處特別感到深刻、 好笑的:

1) 在警匪槍戰中, "亨哥" 奉命到場拯救及控制場面, 結果 "亨哥" 在拯救女傷者時的對話如下

"亨哥" : (女傷者走不動了) 我可唔可以掂你? 但你要明白我唔係想 "抽水" (揩油), 我亦唔係因為你唔靚而唔想掂你, 其實你好索的 (不斷的解釋為何將要和女傷者有身體接觸的動機)

女傷者: (歇斯底里、發脾氣的大嗌) 快 D 救我出去!!!

2) 同一場面中, 警員向 "亨哥" 匯報現場狀況後, "亨哥" 在預備拯救行動之前, 記得朋友 (任職公關) 教佢的 "包裝" 技倆, 不忘向警員說:Good Job (好野, 你地做得好!) ﹝之前 "亨哥" 經常自負的認為: 如果警員係做得好, 就不用佢出來幫手啦!﹞

我覺得 E 套戲比 《功夫熊貓》 更值得睇, 略嫌時間 "短" 了一點點。

4 則留言:

匿名 說...

我今日去睇啦, 哈哈!

匿名 說...

你就好啦, 好好 enjoy (享受) 啦!!!

希望你在戲中找到一絲歡笑啦!

匿名 說...

成套戲最好笑就係goodjob, 好想大笑, 但係在戲院入面, 又唔可以太大笑, 笑死我啦。

匿名 說...

haha........好開心你睇得高興喎, 日後出碟要買回來比家人睇先。