星期四, 7月 10, 2008

中獎

今早收到一個電話, 裏頭傳來熟悉的聲音說:「今次打來係帶個好消息比你的, 恭喜你呀 Big Mac! 你早前參加我地公司的問卷調查 (連抽獎的) 中左獎呀! 獎品係 1 支 USB 記憶體 (電腦用的記憶手指, 容量有 1GB 的)」

Big Mac:「真的嗎? 我好幸運啊! 多謝晒。」

以上的對話並唔係 "騙案" 來的, 而係真的發生左架, 那把熟悉的聲音就係我相熟伙伴, 佢仲話:「公司收回 300 幾份問卷, 獎品卻只得 20 份, 因此我真的好好彩, 而佢手頭上的客戶來計, 只得兩個人中獎, 我是其一。」 真的幸運之至啊! 睇來昨晚的惡運過去後, 好運就湧來了, 好野!

2 則留言:

匿名 說...

真的替你高興, 祝願幸運之神永遠伴著你, 這是好嘅開始, 好運齊齊來, 相信陸續有來, 你要做好準備去迎接啊。

匿名 說...

大家O甘話, 我唔介意同你一齊分享我的好運啊!