星期三, 7月 09, 2008

唔專業

任何工種, 即使係職位高如 "行政總裁", 又或者低如 "清潔阿嬸", 一樣皆有其功能, 只要佢地每個人緊守自己的工作崗位, 克盡其責, 整間公司才會運行得暢順, 利益才會大大提高

今晚我就碰上一個 "極唔專業" 又 "亳不交帶" 的導師了, 小妹今晚該去上課, 課堂由晚上 7:00-9:30, 而且應該在上星期三就開課了 (今個學期的第一課)

誰知我在 6 月尾的時候, 接到學校的通知, 由於導師有私人事, 所以今個學期的第一課改在今晚進行, 而今晚 7:00 前已返到學校, 等呀等....等呀等....等呀等....

等到 7:30 還未見導師現身, 後來同學校交涉, 7:45 獲悉導師今晚因私人事務, 未能回校上課, 今堂課要取消

班上 20 幾 30 個學生立即鼓譟起來: "有無攪錯呀, 上星期又係o甘, 今晚仲離譜 (無事前通知的 "放飛機"), 要o甘多學生遷就佢一人, o甘攪法, 個課程讀極都唔完啦! 我地唔想再拖, 有第二 D 野要做架!" (完全講中我的心聲)

為人師表, 專業少少啦唔該!!!!!!!!!!!!!!!! 因為你 "一人的唔專業", 波及左好多人, 究竟你知唔知的呢?

4 則留言:

匿名 說...

Mac,那位導師真的有點令學員留下一個不負責的壞印象呢!希望他下次出現時,能帶给你們有好印象。

匿名 說...

我地 d 同學講笑說:「下堂的導師 "應該扮晒野" 說上一位導師有事請辭了, 我是新來替任的, 請多多指教」

即使由始至終也是同一位導師任教, 如果佢唔係o甘講的, 好難平息民怒, 而且又怕被人 "掉佢雞蛋" 呢!

雖然被人 "放飛機" 感覺唔好受, 唯有當多一晚假期, 早些返家睇電視 lor。 (但課程又被迫的推遲完結)

匿名 說...

你老師實在太唔專業了, 太離譜啦, 只是第1及第2堂已經咁, 點可以令人順服呀?

匿名 說...

講真........我心裏對這位導師的印象真的不好, 雖然未見過佢, 但已經對佢 「投不信任票」, 所以話, 有時候 "累積的行為" 係最影響別人對佢的信任 / 印象。

既然導師對 "教學" 都o甘無熱誠 (可以唔返學但無事前通知), o甘會唔會唔見左我地 D 試卷架? 又或者會否在考試之前, 也收唔到佢批改的功課呢?

如果導師的 "誠信" 真的有問題, 我想校方係應該 "正視" 的, 那晚已經有同學問學校職員: 「導師已經不只一次更改上課時間, 今次還唔事前通知學生, 請問校方會對佢作 "內部處分" 嗎?」

無奈那位只是小職員, 而無話事權的。