星期日, 4月 13, 2008

兒時回憶 - 公園篇

「公園」係兒童成長 "必經" 的地方, 究竟 「公園」的魔力在哪裏呢? 就係各式各樣的遊樂玩意囉! 等我帶你地去睇o下啦!

1) 特式韆鞦 (非其他一般的款式, 唔係度度都有 E 款架), 你睇哥哥保護著我玩呢!
2) 騎長馬仔 (一次過坐幾位小童, 大人在後面出力推, 細路好玩, 大人就好慘了。)
3) 兩款唔同款的滑梯 (我的至愛)
4) 騎一隻獨立奇特的 "公仔" (我會出盡力去搖它的, 超攪笑)
5) 各款唔同類型的支架設施 (比人地爬高爬低的玩, 其實幾無聊, 細個時又覺得好玩。)

相比之下, 而家的公園就靚得多了, 除左顏色鮮艷之餘, 仲好注意安全添! (地面會鋪上膠墊)





















4 則留言:

Unknown 說...

兒時遊戲設施,現大多數都轉变了。可能社會轉變,科技發達,現今的小孩多玩電玩,户外環境设施少了,多商業化,兒時童真,每一代也有每一代的玩意。

匿名 說...

我愛懷舊的遊樂場設施, 縱使它的安全意識不足, 同埋顏色唔夠而家 D 款式靚。

因為 "它" 陪同著我成長, 是我和同年紀的人之集體回憶!

匿名 說...

七十、八十年代初,屋邨小孩多到邨內玩遊戲設施。
每一個年代都有每一個年代的玩意。分別代表同期兒童成長過程,日後交談時能引起同輩共嗚!

匿名 說...

小時侯乜都可以玩餐飽, 記得嗎? 地磚、爽身粉、球拍等等都可以玩。

昔日的公園, 卻令我們留下不少回憶, 今日的小朋友, 相信電玩才是他們的至愛。