星期四, 4月 17, 2008

報喜

4 月 16日對我o黎講, 係一個 「重要的日子」, 因為..........

上學期修讀的兩個英文課程考試放榜了 (將會寄出成績單及証書), 而家 KK 結婚嫁人了, 少左 一對Lucky Hand 幫我 "甩" 成績, 多少也讓我感到 "失落", 亦失去了那份好期待揭盅的心情 (因為佢幫我打開成績時, 總係開o下停o下, 吊一下我癮的)。

日前我通知父母幫我 "緊密地" 留意信箱, 結果............尋日放工回家後, 多得爸爸的 Most Lucky Hand (最幸運的手) 替我收信, 就係o甘, 兩個學科就 "安全過渡" 了。

成績分別係 "極好" 同埋 "滿意", 對於我o黎講則意義不大, 最緊要係 "及格" 就得了!! 其他的只不過係錦上添花吧! 仲有兩科就完成文憑了, "奸爸爹" 呢 (加油呀)!!!

4 則留言:

匿名 說...

不論成績如何?恭喜你,終於過關了,了卻一樁心事!
小公主,繼續努力吧!

Unknown 說...

恭喜!恭喜!
繼續努力!!!

匿名 說...

你好犀利呀, 每科成績都合格, 勁!

又要請食飯先得, 快啲慶祝下啦。

匿名 說...

噢!! 我時運高, 什麼也聽唔到, 睇唔見, 好彩!!

不過我會努力架啦。