星期一, 4月 14, 2008

骨肉

粵語殘片中女主角哭著跟男主角講:「我.....已經有左你的骨肉啦!」

當時幼稚園的我梗係唔明固中含意啦, 對於劇情對白就照單全收。人大了, 明白 「骨肉」就 = BB, 但對固中的那份 "切肉不離皮的情" 卻了解唔深, 直至尋晚..............

媽媽:人老了, 有時怕似在 "時間倒數" (因此唔想再慶祝生日), 老左唔緊要, 怕的係身體唔好 (退化了), 成為後生的 "負累"。

我:你o甘諗就錯了! 難道我地 (小孩) 出生, 要你地 (父母) 來照顧, 就是你地的負累麼?

媽媽: 那是唔同的, 因為我地有計劃的生育 (早已有心理預備去照顧 BB), 而且迎接小生命乃係一件喜慶事, 值得開心, 不能和送別親人的相比。 始終後生有後生的生活和負擔, 可能佢並唔係唔想理我, 只係無能力啫!

我:你諒解後生的難處係好難得的 (為生活奔馳), 照顧你乃係講緊 "竭盡所能" (Try my best), 而唔係單單講 "物質", 要 "身體力行" 才是可貴。如:你身體有事, 阿女只擲少許錢出來給你, 然後不聞不問, 阿仔卻身體力行的陪你睇醫生及覆診, 定時提示你食藥。 你作為媽媽的, 那一樣你感到可貴?

媽媽: 兩個也是我生的, 當然兩個也錫我啦! 阿女算唔錯了 (有良心), 至少會比錢, 阿仔更是難得啦!

我:愛一個人 (尤其係親人 及 父母子女關係), 你唔會覺得佢係一個負累, 因為係你生佢出來, 你係骨, 佢係肉, 即使你割下手中的肉, 那一塊被遺棄的肉依然係出自你的, E 個係 「不能改變的事實」, 佢 "好" 抑或 "唔好", 我地只可接受及輔助, 無得揀!!!!!


因此父母唔會係我地 (小孩) 的負累, 正如當日我地出生之時, 佢地亦唔當我地係包袱一樣。

我地好高興還有機會去孝順你地, 仲有時間共處分享, E 個也是一種福份。也許有時候 "人近黃昏", 時間多之餘, 個人容易胡亂諗野, 再加上天生多愁善感, 我怕你會鑽牛角尖。

總之........享受此刻的一切, 日後的事, 上天自有主宰。 不用怕, 我會伴著你!! (因為無論去到哪裡, "骨" 總愛跟 "肉" 一起走的, 知道嗎?)

5 則留言:

Unknown 說...

小孩時,無論你怎樣做錯、不聽話,在父母面前總會愛你,保護你和包容你。
相反,年老時,兒女又怎會因你而成會"服",家有一老如有一寶,有相親疼錫是多幸福,因他們無條件為你付出,別人是辦不到。
試想想,你有子女,你愛他們,自已也有父母,同樣他們也愛你,只可能各有各的表達不同,但同樣是愛,世上無人能取替。

Unknown 說...

改>會"服"=為包"服"

匿名 說...

記得有人講過: 生命唔在乎長短, 活得精彩是最重要的。

我們這一家, 不是大富大貴, 但相處十分融洽, 彼此能夠分享也是難得, 別想太多, 活著最緊要開心, 縱使日後發生什麼事情, 我們一家人也會手握手一起面對, 共度富貴; 共度難關。

匿名 說...

Henry 說的無錯了, 希望媽媽不要亂想。

是「包袱」才對 !!

另外我明白 "人到黃昏" 時的那一種恐懼感, 但只要你目前尚有餘暉, 何不照耀前方, 照亮身邊的每一個人, 使人人也記得你好的 (積極的) 一面。

即使他日日落了, 月亮升起之時。你也無憾, 也不枉此生, 後輩也能對月亮懷緬你的一切美好事。

人人也會經歷生死, 不要把 "後果" 看得太重, 享受 "過程" 才是最重要!

匿名 說...

血濃於水,切肉不離皮,看着你們兄妹的留言,不知何故, 眼有淚水,我有點感動呢!
嘻嘻!老婦人不是不知道:夕陽無限好,只是近黃昏而已,我當好好利用餘暉,去發光發熱,你們毋須擔心。
佛偈說:[人死只不過是另一個開始,循環息]。有何足懼怕呢!