星期六, 4月 19, 2008

韓國美食夜

尋晚我地一行 5 個 Queen 去左銅鑼灣廣場 1 期 6 樓的韓國餐廳晚飯, 由於朋友在餐廳任職, 因此每次去到, 服務都好殷勤架!

我愛韓菜的最大特色係 ── 多款細細碟的前菜, 令人胃口大增, 又可以 「一次過」 滿足晒我 "為食" 的願望 (亦唔會霸晒我的胃口, 等我可以試多幾款),今次我地叫左:

1) 超級牛肋骨 (需要燒烤的, 之後夾著生菜、蒜片、薄荷葉 及 韓式麵豉醬一齊食的, 牛肉好多汁軟滑, 配料及醬汁又夠晒惹味)

2) 豬腩肉 (和以上食法相同, 口感比想像中的好, 不會太油膩, 肉又嫩滑, 不過都係牛肋骨好味 D)

3) 香辣海鮮煲 (海鮮配料夠晒新鮮, 包括:八爪魚、蜆、青口、不知名的魚、花蟹、蝦等等, 啖湯好鮮甜, 開頭飲時唔覺辣, 飲多幾口就好辣, 令味蕾完全甦醒)

4) 辣螺冷麵 (賣相好精緻, 似藝術品多於食物, 有 D 唔捨得拆散它, 無想像中 o甘辣, 幾好味)

5) 海鮮簿餅 (朋友殷勤的招呼推介, 清清地, 味道唔錯喔!)




















還附上極多美味而精緻的前菜 (大約十幾款, 而且碟頭也唔細)、甜品有綠茶雪糕、特色的飲品 ── 甜酒 (雖然名叫甜酒, 卻完全 「無酒精成份」, 只係製作過程同釀酒的差不多, 因而命名)、生果 (木瓜 及 西瓜)。
結果大家也捧腹而回, 真是一個美滿、充實又愉快的韓國美食夜, 將一週辛勞工作的疲累拋諸腦後啊!

回到家, 又有 ma ma 的愛心糖水 (桑寄生蛋茶), 感到無比幸福啊!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,近期你真有口福,美食接二連三歎世界,真令人既羨且妒呢!