星期日, 4月 13, 2008

澳門 "廉價" 一日遊 (感受篇)

等我分享一 D 相片比大家睇o下先!

E一架就係我地逗留大約 7 個鐘的汽車啦, 都算幾乾淨同新架, 座位之間又夠寬闊, 唔錯!

由於賭場內唔比影相, 所以我地在酒店賭場範圍外影左幾張相:

今次旅程的感受可以用 8 個字去形容:「超值、驚險、刺激、抵玩

超值: 因為 $99 / 1人包晒 "國內運輸工具"、"兩餐膳食" 及 "小費", 所以超值

驚險:全個旅程至 "驚險" 之處就係 ── 回程的時候, 當我地抵達澳門關閘 (往拱北方向時), 過關人數 "遠遠超越" 你所想, 但係秩序就...........(你想像同國內同胞 "爭" 過關的景象)。

我地排隊的隊形如下圖示 (明明 1 行的隊伍 就 分裂成 2-3 行隊, 中間大把新的人潮零星的 "插隊") 難怪人龍長久也不動, 大家你推我擁的, 大型行李又四處衝擊人龍。怒罵關員工作緩慢 及 零星的 "插隊" 聲此起彼落, 大打出手的大有人在, 婦孺叫喊救命聲 (被擠得) 七零八落。

我地在澳門關閘花了 1小時 15分鐘才可過關, 好彩拱北關口人手快, 最終我地也比集合時間 (晚上 7:15) 遲到了 15 分鐘 ( 7:30 才到達)。(其實我地蠢左, 應該排比較右邊的隊, 雖然人龍看似好長, 但實際 "由於內圓周關係", 它的人龍該比左手邊的短 2-3 倍)

由於過關真的 "太混亂" 的關係, 令人對 澳門 "反感" 了不少。真的怕怕了!













刺激:和同胞爭食之戰就真的夠晒刺激了 (因為過程中, 你會被人用手踭、爭唔到食時又夠 (氣))。

玩老虎時也好刺激, 因為我地唔識玩, 研究左好耐, 店員仲好不屑我只 "唱 $50 港紙" 玩添! 「最終輸了 $20」。

由於之前過關的意外遲到, 加上中途聞說大塞車, 司機好努力去高速行駛 + 頻繁切線, 好玩過 "過山車" 同 "亡命小巴", 今日仲有命在此打 Blog, 真的太幸運了, 感謝神恩!

抵玩:你想一下, 閣下只需付出 $99, 就可以玩足 18 個鐘 (從早上 6:00 直到凌晨 12:00) , 係咪夠晒抵呢?

最後感激媽媽無怨的被我 "賣豬仔", 嚇餐死! 佢話:「從章程中明明是去 "意大利" 的 (威尼斯人), 估不到最後卻去了 "羅馬" (希臘神話)」 其實係 「我」安排失誤, 本以為 "威尼斯人" 就在 "新世紀希臘神話" 附近, 無想過食完午餐、睇一陣歌舞表演後, 就唔夠時間過去 (怕趕唔切回來晚餐及坐車至關閘), Sorry!

尋晚在羅湖口岸落車後, 人十分疲憊, 而雙腳卻 "硬晒" (由膝頭以下至腳踭), 也許坐車太耐, 血液流通唔暢順所致。

今次真係一項好新鮮的體驗, 出外玩左成日, 才知道即使辛苦工作, 也是香港 (我的家、我的根) 好!! 難怪別人說:『在家千日好, 出外半朝難。』

3 則留言:

Unknown 說...

這次真係見識了不少,不過整個行程有你陪伴媽媽,我們也放心,謝謝!
好玩、不好玩;好吃、不好吃都不在乎,一家人分享,放眼世界,甜在心頭。

匿名 說...

Mac,由澳門關閘過拱北,闢閘排隊人龍出現混亂失控的場面:打尖、口角、打架、喝倒彩......我雖心急趕過關,又不知等到何時才可到拱北,怕旅游車愈時不候開走了,有如''熱鍋上的螞蟻乾着急''又怕排隊範圍內有人因插隊而打架......
唉!過了拱北關,再見到領隊那一刻,心情才......
謝謝,我們[風雨同路]!安全回家。

匿名 說...

哈哈..........今次真的 "收獲良多"。

因為今次見識到的 "不只是賭場", 而係 "澳門海關的應變" (不管人民 "係生係死" 話之你混亂) 及 "國內人民的質素"了。

真的對澳門感到少許害怕了。