星期六, 4月 19, 2008

媽媽的生日

媽媽的生日快到了, 就在下週四 (四月廿四日), 由於大家要返工返學的關係, 因此我地提前慶祝。 早在上兩週, 我地已經計劃左 "溫馨家庭旅行一日遊" 架啦 (就在今天), 原本我地的計畫係o甘的 (大量的戶外活動, 防止感染流感):

中午在粉嶺火車站集合 → 蓬瀛仙館食齋 (以祈添福添壽) →觀光士多啤梨園 (參觀、摘士多啤梨、影相、買有機產品等) → 到哥哥家中小休 及 和 亨B 玩耍 → 切蛋糕儀式 → 晚飯

點知.......颱風襲港, 連連大雨 (天公不造美), 我地唯有更改路線啦!

大埔飲下午茶 → 回家小休 → 切蛋糕儀式 → 晚飯

節目看似簡單 (無之前計劃o甘精彩), 但時間上也非常充實, 大家都好開心, 因為漸大的亨 B 實在 "太鬼靈精" 了, 氹得大家好歡喜, 你睇...............佢玩緊的紅色櫈仔差不多 "有佢爸爸o甘大" 啦 (我小時候用到而家), 仲識得一齊拍手 (打拍子) 聽人地唱生日歌呢!
















媽媽:在此先預祝你「生日快樂、身體健康!」 同埋唔好意思, 天雨影響了我地一家人齊整的 "去旅行" (我知此乃你的心願之一, 希望出年可達成啦!) 另外今日你有天大的面子啊! 因為今年的生日聚會, 不只家人出席為你慶祝, 就連颱 "浣熊"、和 "神" (黑色暴雨警告) 也比面出席呢! 果真係 「貴人出門招 "風雨" 喔!」 哈哈!!

3 則留言:

匿名 說...

謝謝你們的心意,你們的温情已充滿在心間。
再一次謝謝!

Unknown 說...

正所謂"貴人與風雨",嫲嫲生日,無野難到我亨B,我們一家人相聚也很快樂。

匿名 說...

有無留意 "亨 B" 衣服的顏色 "好襯" 個 蛋糕顏色呀?

哈哈!!