星期四, 4月 10, 2008

"抱抱" 及 "揹揹" (上)

"抱抱" 和 "揹揹" 是人類之間的親密表現, 當中的溫暖和安全感, 比起 "錫錫" 來得更持久, 影響更深遠。

你還記得嬰兒時期被 "抱抱" 的感覺嗎? 仲記得在過去那些 "深刻" 的片段嗎? 以下就係我的一些小片段 (當中部份是長大後從相片中得知的):

1) 嬰兒時, 我的頭髮長得 "棟篤企" 而 眼睛卻 "大大的", 活像一頭 "小馬騮", 有一天家裏調較好鏡頭影 "全家福", 我就在 "未修身" 的媽媽懷中, 被拍下了馬騮照。

2) 身手敏捷的爸爸抱著我爬上幾層樓高的大樹上, 當時我不懂驚慌, 只是一臉 "On 居居" 的任由擺佈, 長大後才發現此創舉 "好驚人" 啊!
還記得兒時我曾 "騎爸爸的膊馬", 怕高的我雙手扯住佢的頭髮來 "定驚", 好彩佢天生頭髮多, 否則早已變成了 "禿頭" 爸爸了。

3) 大我幾年的哥哥爭著抱住 BB 的我影相, 由於佢還是小孩子, 抱我的時候狼狽極了, 把我在尿片外的小褲子, 也露出裙仔外, 十分醜怪。

4) 小孩子的玩樂總離不開 "你揹我" 及 "我揹你", 結果小學的時候, 我一時不夠力便把 KK 在背上摔落床, 還害佢跌穿了頭, 要到醫院縫針添! 自此, 佢極怕再被我揹起來 (Sorry 呀 KK, 我無心架! 我也內疚左好耐。)

5 則留言:

匿名 說...

你人仔細細,卻古惑多多,尤其在回家途中常要我們抱抱,在背後扮鬼臉向兄姊示威,你的奸計得呈了!小鬼頭。

Unknown 說...

Big hug 已成現今新一代的玩意,也代表着和平、友善、親切,使冷寞社會再去感受人間有情。

匿名 說...

係啦, 都唔知點解 "人仔細細" , 已經 "計仔多多" 了。

也許來自遺傳吧!

匿名 說...

你好嘢, 我會永遠記住你。

小時候"你揹我" 及 "我揹你",真係覺得好好玩,但真係唔知乜嘢叫做危險, 仲記得玩捉迷藏時候, 堅哥的危險動作嗎, 其實真係好"牙煙", 唸起都怕怕。

匿名 說...

細個時, 淨係掛住玩, 都唔識死!! (唔知危險的嚴重性)

好彩最終也有驚無險, 我地也活下來。

哥哥的確無改錯名, D 頑皮野真係 "夠晒堅"!