星期日, 12月 16, 2007

意料之外

估唔到差唔多三個月無揸車的我, 尋晚第一次出院校外駕駛, 效果也唔錯, 唔算太 "騰雞", 又碰著個好人阿 Sir, 令我學習時唔太緊張, 結果比我想像的好!


尋日約左 KK 在沙田新城市廣場等, 之後食少少野才學車。 你睇!!! 商場內的聖誕樹裝飾得唔錯 (夠前衛, 卻感覺太冷), 我卻鍾情 "傳統的綠色聖誕樹", 因為 "紅紅綠綠" 才夠熱鬧, 佳節的時候, 緊係一班人熱鬧的相聚, 才倍覺開心啦。 預祝大家有一個奇妙而愉快的聖誕節!

另外, 上一次經華媽教路之後, 我勾織左 E 一條作品, 花款和華媽的作品 一樣, 而佢的顏色係 "全條純白", 我卻用上 "紫紅配黑金色", 好有 "節日氣氛"、好有型啊! (KK 吼住我的頸巾, 唔制啊!)


4 則留言:

匿名 說...

Mac,頸巾花邊很有型,值得一讚!
不知什麼理由,每逢節日總覺得紅紅綠綠夠熱鬧!是否這個觀念太保守呢!

Unknown 說...

好靚呀!
幾時織條比我亨BB呀?

Big Mac 說...

多謝大家的讚賞。

亨 BB 不要貪新忘舊啊! 舊年勾織比你的 "白色衫仔" 唔啱著了嗎?

匿名 說...

條頸巾是女性款式來的, 不太適合亨bb你喎。