星期一, 12月 17, 2007

突如其來的禮物

今日公司收到一間代理公司送來的聖誕禮物, 仲要係 "人人有份, 永不落空" 的。 (公司內 13人個個都有) 結果當然係 "皆大歡喜" 啦!

代理也好破費呢! 男同事收名牌子領呔 (不同款式的)、女同事收名牌子香水 (不同味道的)、另外兩名經常接觸代理的女同事收 Tiffany 首飾 (不是收香水)。 全部都係名牌貨啊呀! 代理送禮真重手。

你睇!! 我的 Bvlgari 茉莉花味香水 (有 D 唔捨得用添), 多謝晒!

4 則留言:

匿名 說...

我很樂意和你分享一切, 乜你唔捨得用Bvlgari 茉莉花味香水咩? 不用客氣, 我是很樂意幫你的。

匿名 說...

Mac,你的禮物很吸引;不過我相信日後總有機會嗅到茉莉花香味,引''鼻''待(嗅),嘻嘻!

匿名 說...

睇到你的禮物,不自覺地閉起眼腈,陣陣的茉莉花香已飄送到我屋內,多謝多謝!

Big Mac 說...

不用多謝, 那我也算是 "借花敬佛" 吧!