星期四, 12月 20, 2007

大力士

今年小妹公司 "第一次" 舉行 聖誕 Party (派對), 聽舊同事講以前的老闆出手比較闊綽, 自從我入來工作 (同時轉了新老闆), 幸福從此離我地而去了 (因為樣樣事也要睇 budget "預算" 做人)。

所以我不敢奢望派對的內容會好豐富, 只知道比往年好就滿足了 (從無到有都叫做有進步)。今次上司好好人, 因為派對將於 24號的 lunch 時舉行 (碰著我的生日), 於是上司一人 (部門只得我和佢二人) 去安排食物, 不用我費心, 佢錫我的同時, 我又點好意思坐視不理呀! (始終我也是部門的一份子)。

於是我提議負責選購飲品, 因為去惠康買會較小食店買的 "平得多", 但惠康無 $400 係唔會送貨架。星期二我就用 $100 買左:

1) 罐裝汽水 12 罐 (1 pack) (派對套裝, 內有幾款唔同口味的汽水)
2) 蘋果汁 6 盒
3) 綠茶 6 盒
4) 黑加崙子汁 6 盒
5) 紙碗 2 包
6) 膠义 及 羹 共 3包
由於公司男士唔多 (部份出差不在港), 因此我一人取著以上物件大約行左 800米回公司 (約 2圈標準球場o甘大), 好重啊! 返到公司, 全身冒汗及雙手勁酸痛。 星期三早上起身, 肩背及雙手痛得不得了, 極累 (還向媽媽撒嬌呢)!! 我想 "女子之中", 我也算係 "大力士" 了。今天手還在酸呢!

希望大家也好好享受 E 一個 "第一次的聖誕派對" 啦! 另一方面, 我賺的錢真係 "有血有汗" 架! 雖然辛苦, 但靠自己勞力得來的回報係值得驕傲的。

2 則留言:

匿名 說...

吔你做左大力士,不要呈強,要保重,否則受傷了就麻煩,痛的是你受,知嗎!

匿名 說...

嘩, 買咁多嘢都冇人幫你搬, 有冇攪錯!
仲有搬嘢小心d呀, 唔好整親, 知冇!