星期二, 12月 18, 2007

飄忽

E 一 排情緒有點 "飄忽", 人也唔集中, 經常感到力不從心, 做事錯漏百出, 學習無心機 (好難集中), 思緒總飄到幾丈遠, 控制唔住。

也許係將近 聖誕節 的關係, holiday mood (節日氣氛) 一湧而上, 無心學習及工作, 連發掘題材寫 blog 也懶。

最近實行緊 "兩項秘密計劃" (其中一項重覆又重覆的重做 5、6 次之多), 等我將近計劃完成才公佈, 已經知道的朋友, 把口要 "密一點" 保守秘密喔!

4 則留言:

匿名 說...

究竟係乜嘢秘密呢?要咁神秘......
大家想知後事如何, 請看下回分解。
[我係唔會講比你地聽架!]

Big Mac 說...

[我係唔會講比你地聽架!]

喂....匿名人
mug 你知道個秘密係咩野咩??

匿名 說...

[我係唔會話比你地知架!]嘻嘻!

匿名 說...

係人都知啦!乜你地唔知咩!不過我都唔會話你知,要保守秘密MA.