星期二, 12月 18, 2007

好得意

上週食晏太無聊了, 因為朋友 I 及 朋友 J 也放左大假出埠玩, 我食完晏無野做, 唔想坐公司, 悶悶地一個人去左 CitySuper 閒逛, 入內睇 o下 D 新產品先。

咦.................好得意呀 (顏色鮮艷又會響的)!!! 價錢也尚算合理, 好!!! 一於送比 朋友 K 的 "仔仔" 先 (新養的寵物, "朱古力色的" 玩具貴婦狗, 由於毛色太深, 望不見雙眼)。

朋友 K 當日放工立即比仔仔玩, 更衣出房後發現仔仔唔玩的, 究竟係 "無興趣" 還是 "唔識玩" 呢? 最後發現原來我 "整蠱" 左仔仔, 西瓜的造型 "太扁" 了, 仔仔在地上咬唔到, 朋友 K 將西瓜放上梳化上 (因為梳化有凹凸), 好讓仔仔用 "手仔" 夾著來玩。 仔仔, 祝你聖誕快樂喔!

2 則留言:

匿名 說...

你朋友的狗仔好得意, 十分似玩具狗。
攪到我都想養返隻, 很可惜我沒時間打理牠吧!
係咪所有狗都咁餵食嘅呢?

Big Mac 說...

我諗唔係所有狗都 "為食" 的, 因為仔仔係 BB 仔 (得 3、4 個月大), 所以鍾意玩玩具 LOR。