星期五, 12月 14, 2007

砵砵!!! 讓路呀, 唔該!

特別警告讀緊此文章的你, 從明日開始的週六及週日, 切勿行經沙田駕駛學院及沙田第一城一帶附近。

因為小妹將會再次學駕駛啦, 今次仲要出路面添!! 你知啦! 我往績良好 (又上壆、又幾乎在校內撞車), 如果碰見我有什麼 "頭暈身慶" 就唔好啦, 即使嚇親也要食 "驚風散"。

今次多得 KK "頂力協助" 我報課堂咋! 因為學院的課堂熱線好難打得通, 經常留言, 而且考期又飄忽, 最後我將會在明年 1 月 29日 (星期二) 早上考路試。預祝自己唔好o甘 "騰雞"、 "靈靈性性" 及 "好運"。 阿門!!! 阿彌陀佛!!!

2 則留言:

匿名 說...

Mac,唔該晒,明天我不去沙田。
你幸好有kk鼎力相助,因為你們是好姊妹嚟啦。

Unknown 說...

呠!呠!呠!
我Henry仔也叫爸爸去沙田"呵"呠呠!
支持呀姑姐先。