星期四, 12月 13, 2007

愛心禮物, 教我心甜!

尋日同旅行社經紀 (朋友 Z) 及其老闆、我上司一齊午餐, 午餐後朋友 Z 送了兩份愛心禮物比我 及 我上司, 就係自製的 "朱古力蛋糕", 你地睇o下幾靚:












由於自助午餐食得太飽, 我就留待夜晚返學才食小蛋糕, 味道呢..................(好 sweet 呀!!! 講緊果份心意), 好香濃的朱古力味, 蛋糕又夠鬆軟, 朋友 Z 果然係 "蛋糕高手" 呀! 好o野!!

朋友 Z, 你比 D 心機做好 D, 等我儲多 D 錢, 一齊開間蛋糕店先。朋友 Z 對我o甘好, 又整蛋糕, 之前又織冷帽比 Big Mac, 教我好感動呀! 小妹真係 "無以為報", 唯有 "就o甘算數" 啦!! (哈哈...講笑!)

** PS: 我唔捨得 "食晒" 小蛋糕, 上課時只吃了一個, 留返一個比爸爸媽媽分甘同味!!

2 則留言:

匿名 說...

個自製蛋糕個樣好得喎, 但味道唔知如何呢?
我估應該味道只屬一般, 因為我都冇得食!

仲有想話你知, 其實我都好鍾意同人分甘同味架!

Big Mac 說...

無計啦, 你住得太遠, 等到你回來時, 蛋糕也發了霉了。

仲有呀.......超級好食呢!!

誰叫你 "吃不到的葡萄"!!