星期三, 12月 12, 2007

今日唔開心

話說小妹今日要見酒店 Sales (佢昨日來電預約, 說要送聖誕禮物給公司), 之後中午要和旅行社經紀及其兩位老闆、我上司一同午餐。

昨晚食完飯和朋友傾完電話, 未夠 11:00 便上床瞓了, 大約凌晨 2:00 幾, 熟睡中的我被耳邊傳來 "Vi.....Vi....." 聲嚇得 "彈醒" (Vi.....Vi..... = 有蚊警報), 我立即起身去和它 "博鬥" (最終我花左 15分鐘便將它 KO (技術性擊倒))。之後立即又倒頭大睡。

今朝媽媽推房門問我:「你唔舒服嗎? 仲唔起身返工? 快 8:00 啦」
我:「嗄.............我唔係唔舒服, 係唔記得較鬧鐘呀! 大鑊!!」 (說吧立即 "彈起身"梳洗)

去到廁所, 一照鏡, 嘩!!!!!!!!! 媽呀.................我的眼睛........... 腫了一大塊 (昨晚 "蚊" 在壯烈犧牲之前的攻擊), 當下立即什麼 mood (心情) 也沒有, 但也要快速的趕返工。 返工途上, 一邊頭 dup dup 的, 一邊用手去按摩眼睛 (希望加速血液循環, 快點消腫)。 好彩最終趕及在 9:05 到達公司!! (一額汗)
今早心情好差, 要見客才來變 "樣衰", 唉............. 好瘀皮呀!! (卻又令我回憶起小時候我也經常比蚊 "針" 雙眼的, 可能因為我雙眼的 "面積夠大")
** PS: 相片已經在 "消左少少腫才影的。

3 則留言:

匿名 說...

Mac,今早看見線上你的名字旁寫上[昨晚被蚊咬腫眼皮,很樣衰!當時心中充滿歉意!
幸而見到眼部圖片,才稍放心一點。我想我應想想辦法如何驅蚊!

Big Mac 說...

媽.........你不用感到 "歉意" 的, 咬我的又不是你, 而且我也 "報了血仇" 啦! 仲有, 別人說 "捐血" 可當 "應劫擋災", 我也應 "慶幸" 擋了災啊, 哈哈!!

好彩今早有你叫醒我咋, 否則.....便超級大鑊了。 多謝你!

匿名 說...

Mac,哈哈![俾蚊咬當捐血擋災],虧你想得到,那些算命人士是否要改''術語'',教人擋煞!嘻嘻!