星期三, 9月 03, 2008

"打風" 的 怪人 出巡記

今日係手術後第一日返工, 長時間在外接觸塵埃, 又唔方便一日洗三次傷口, 所以我用護理膠布貼, 妥善包紮傷口, 以防傷口發炎

不過.............我包得幾肉酸啊! 好似 "科學怪人" 出巡o甘, 途人個個都睇到眼甘甘, 唯有阿 Q 的自我催眠: "我係靚女"!!!

一名多口的朋友仲話: 本來護理膠布貼無什麼大問題 (透明膠薄膜 + 肉色護理墊), 最大問題係你用 "白色" 的醫生膠布黐在左右兩邊, 活像 "打風" 的模樣 (打風時的玻璃窗), 哈哈........... (佢又真係形容得幾似的, 我投降了, 聽日改善一下包紮方法啦!)








4 則留言:

匿名 說...

你怎可以這樣對待自己, 包得真係好核突呀,哈哈!

不過只要個傷口唔發炎, 就冇問題啦, 好快星期六, 你就唔駛再整佢, 只要塗藥膏便可。

不過都要小心d, 唔好蟀眼, 內裡的組織還未完全痊癒, 好好處理吧。

匿名 說...

我尋晚真係 "唔覺意" 摔左兩次眼, 因為佢 "癢癢地", 我又做緊第二 d 野 "唔為意" 喎!

好彩.........有驚無險咋!!

佢識得癢即係就快好返 lu, 好野!

匿名 說...

Mac,你的護理技術真的不敢恭维了!不過想深一層''眼睛是靈魂之窗''所以你的包紥亦無可厚非呢!

Unknown 說...

小心d處理呀!要愛靚又愛命先ok架。