星期四, 9月 04, 2008

他的志願

你地知唔知道 "他" 的志願係什麼?

我講的 "他" 就係我家中眾人的 "心肝錠" 小亨 B 了, 原來他的志願係 ................做警察呀!

我在 "玩具反斗城" 中見過圖中的玩具車車, 好貴架! 好似要 $800-$1,000 (唔記得實際價錢), 而家 D BB 真係幸福啦!

5 則留言:

匿名 說...

ive done something here to have you a few cents!

匿名 說...

Mac.你的幻想力很豐富,我息:小亨B此時的心願:只要有得玩就得了!

匿名 說...

佢就好啦, 有得玩玩具車, 又有得玩波波池, 我咁大個女都未玩過, 唔知亨仔帶我一齊去玩呢?

匿名 說...

鬼叫 "會所" 多野玩咩!

不過 "波波池" 早已經唔存在啦 (由於衛生關係關閉左), 只剩下有保護軟墊的地方比細路四處跑跑跳跳咋!

Unknown 說...

我最鍾意去波波池玩,可惜沒有波波了。還好有兩架車車玩。