星期二, 9月 02, 2008

開心假期完結了

上週六眼皮做了小手術, 之後享受了醫生開的兩天 "病假" (在家休養, 避免塵埃滿佈的街道污染傷口), 不過明天就又要 "踏上征途" 了, 心中十萬個唔捨得

幾日以來, 身邊也有相熟朋友來電, 既有問候, 亦有轉告公司的近況, "老馮" 又被人投訴了 (工作唔盡責, 態度亦欠佳, 和別人溝通合作亦有困難)

唉..........平日我自己都 "身受其害", 唯有嘆句 "愛莫能助, 別人命好" 吧! (管不著佢的工作及態度, 只做好自己的事便算了)

最近 KK 和我在公司內也好像電視劇 "家好月圓' o甘, 我地一齊做 "阿慶" 的角色, 除左 "啞口無言" 之外, 仲日日被人 "激到慶", 有苦呻不得 (啞子食黃蓮) 啊!

我的 "開心假期" 要結束了, 明天又要再做阿慶啦! 好彩只做三天, 又可以抖一抖啫! (但願佢唔好又再難為我就好了), 期待本週六的 "拆線" 呢! (希望傷口埋得 "靚一點" 啦)

2 則留言:

匿名 說...

放心啦, 個傷口暫時睇都埋得唔錯, 最終靚唔靚就要靠你自己, 點解?

因為你為食囉(唔介口)
因為你懶瞓(多手蟀眼)
因為你大笑(笑爆眼)
仲有最緊要的一樣嘢,就係比人激到(眼火爆)

不過好快就可以再同你吃喝玩樂, 祝早日康復!

匿名 說...

哈..哈....你好攪笑呀, 我又要繼續做牛牛了, bye bye!